вівторок

Здоров’я дітей – найцінніше надбання цивілізованого суспільства

З метою допомогти дітям осягнути глибину проблеми, виховання дбайливого та усвідомленого ставлення до власного здоров’я в Новоосотській філії КЗ «Олександрівський ліцей №1»  відбулася зустріч здобувачів освіти із завідувачем Новоосотського ФАПу Вдовіченком Валерієм Олександровичем «Шкідливі звички. Причини їх виникнення та вплив на життя людини».

 Під час проведення тижня були використані різноманітні методи роботи.

Зокрема класними керівниками освітнього закладу проведені: ділова гра «Зроби свій вибір на користь здоров´я», інформаційна бесіда «Здоровий спосіб життя», виховна година «Здорові звички-здоровий спосіб життя».

В рамках години творчості «Шкідливим звичкам-ні! Здоров’ю-так!» діти малювали малюнки,створювали колажі і стінгазети, складали вірші та виготовляли комбіновані роботи.

Лідери шкільного парламенту дітей спільно з педагогом організатором підготували і провели пізнавально-конкурсну програму «Тютюн і алкоголь-вороги, зброя проти них-ваша воля». Вищезазначений захід з наведеними статистичними даними спонукав здобувачів освіти до роздумів щодо сучасних проблем розповсюдження шкідливих звичок та допоміг усвідомити,що здоров’я - це вершина, яку повинен кожен підкорити сам!



Немає коментарів:

Дописати коментар

День вишиванки

Вишиванка для мене - це гордість за красу моєї країни ! Розквітла вишиванка кольорами, Орнаментами душу зігріва. У цій сорочці все – і погл...